Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Cursus Content Marketing Implementatie (1 dag)

Home

Cursus Content Marketing Implementatie

Het ontwikkelen en formuleren van een contentstrategie is een exercitie die relatief eenvoudig gedaan kan worden. Het daadwerkelijk implementeren en integreren van de strategie in de organisatie is uiteraard een heel andere  tak van sport. Processen moeten goed ingeregeld worden, er moet voldoende draagvlak voor zijn, mensen moeten weten wat er gedaan moet worden en het geheel moet gemanaged, gemonitord en bijgestuurd kunnen worden. Deze cursus verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om uw contentstrategie goed te kunnen integreren en implementeren in de organisatie.

Vragen die centraal staan, zijn:

  • Hoe kan ik de organisatie gereed maken voor een contentstrategie?
  • Hoe integreer en implementeer ik de strategie in de organisatie?
  • Hoe stel ik contentdoelen en hoe werk ik toe naar realisatie?
  • Hoe stel ik een contentteam samen en hoe manage ik dit?
  • Welke meetsystemen zijn er en hoe gebruik ik deze?
  • Hoe houd ik grip op het totale content implementatieproces?

Resultaat

Tijdens deze cursus leert u hoe u de organisatie klaarmaakt voor de implementatie van het nieuwe beleid. U leert hoe u contentdoelstellingen opstelt, hoe u een webredactie opzet, hoe u om kunt gaan met taken en verantwoordelijkheden van het nieuwe contentteam, hoe u contentteam kunt managen, hoe u om kunt gaan met een CMS-systeem en bovenal: hoe u grip kunt houden op het totale implementatieproces.  Deze cursus verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om uw contentstrategie goed te kunnen integreren en implementeren in de organisatie.


Thema’s

Thema’s

  • Hoe kan ik de organisatie gereed maken voor een contentstrategie?
  • Hoe integreer en implementeer ik de strategie in de organisatie?
  • Hoe stel ik contentdoelen en hoe werk ik toe naar realisatie?
  • Hoe stel ik een contentteam samen en hoe manage ik dit?
  • Welke meetsystemen zijn er en hoe gebruik ik deze?
  • Hoe houd ik grip op het totale content implementatieproces?

Resultaat

Resultaat

Tijdens deze cursus leert u hoe u de organisatie klaarmaakt voor de implementatie van het nieuwe beleid. U leert hoe u contentdoelstellingen opstelt, hoe u een webredactie opzet, hoe u om kunt gaan met taken en verantwoordelijkheden van het nieuwe contentteam, hoe u contentteam kunt managen, hoe u om kunt gaan met een CMS-systeem en bovenal: hoe u grip kunt houden op het totale implementatieproces.  Deze cursus verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om uw contentstrategie goed te kunnen integreren en implementeren in de organisatie.


Docenten

Docenten


Lennaert Stuij (Ziggo) is zijn carrière onverwacht gestart bij Libertel, het latere Vodafone, in Maastricht. Het was de tijd van de eerste professionele websites, intranetten en mobiele apps. Na 8 jaar enorme groei besloot Lennaert Vodafone te verlaten; vanaf 2004 heeft hij voor verscheidene Internetbureaus gewerkt, waaronder Satama en Mirabeau. Vanaf 2011 werkt Lennaert als zelfstandig internet professional.


jeroen-huynenJeroen Huynen is een freelancer/ondernemer, bezig met inbound/content marketing, uit het Zuiden van het land (thuisbasis: Maastricht). Sinds 2009 heb ik voor diverse opdrachtgevers gewerkt, eerst als webbouwer, later als adviseur. Afgelopen jaar heb ik een nieuwe samenwerking opgericht waar ik heel enthousiast over ben: InnerCrowd. Huynen zorgt er als inbound marketingspecialist voor dat de kennis in uw organisatie optimaal wordt ingezet om uw doelgroep te bereiken. Hij creëert een heldere contentstrategie en zorgt voor een doelgerichte implementatie


Kosten

Kosten

Uw investering voor deze cursus Content Marketing Implementatie bedraagt EUR 495,- (ex BTW). Dit bedrag is inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur. Cateringkosten en eventuele verblijfkosten zijn hierin niet meegenomen. Er zijn mogelijkheden om in meerdere termijnen het deelnamebedrag te voldoen. Informeer naar de mogelijkheden als u hier gebruik van wilt maken. De opleidingskosten zijn overigens aftrekbaar van de belasting. Meer informatie vindt u op de website van de belastingdienst.


Plaats & Data

Locatie en data

Deze cursus gaat drie keer per jaar van start. Colleges vinden in principe om de twee weken plaats aan de HU in Utrecht. In de vakantieperioden zijn er geen colleges. Er vinden per dag twee colleges plaats. Er wordt gestart rond 15.00 uur met het eerste college, het tweede college start om 18.30 uur en duurt tot 21.00 uur.

Bel 030-2270497 voor de eerstvolgende collegedata of mail naar info@inboundmedia.nl. U kunt deze training desgewenst ook incompany boeken voor uw afdeling.


Inschrijven

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze cursus? Meldt u hieronder dan aan door uw