Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Opleiding Search Engine Advertising & Web Analytics

Home

Search Engine Advertising & Web Analytics

Google AdWords, de advertenties bij de zoekresultaten van Google, zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de populairste en effectiefste online marketingkanalen. Maar hoe zet je  nu een succesvolle AdWords campagne op? Hoe val je op met jouw advertentieteksten? En houd je de advertentie-uitgaven onder controle? Tijdens deze Google AdWords basis training leer je zelfstandig Google AdWords campagnes opzetten, onderhouden en verbeteren.

Onderwerpen

  • Inleiding en werking Google AdWords
  • De Google AdWords-veiling en biedstrategieën
  • Opzetten van een account en accountstructuur
  • Relevante keywords selecteren
  • Effectieve advertentieteksten opstellen
  • Campagne resultaten doormeten en analyseren
  • Facetten van campagne optimalisatie
  • Google hulpprogramma’s en tools

Resultaat

  • Je beschikt over kennis van de werking van Google AdWords
  • Je kunt een AdWords account aanmaken en een campagne live zetten
  • Je verhoogt het aantal bezoekers op jouw website
  • Je kunt een AdWords campagne managen
  • Je leert welke aspecten van campagnemanagement bijdragen aan een optimaal resultaat

Thema’s

Thema’s

  • Inleiding en werking Google AdWords
  • De Google AdWords-veiling en biedstrategieën
  • Opzetten van een account en accountstructuur
  • Relevante keywords selecteren
  • Effectieve advertentieteksten opstellen
  • Campagne resultaten doormeten en analyseren
  • Facetten van campagne optimalisatie
  • Google hulpprogramma’s en tools

Resultaat

Resultaat

  • Je beschikt over kennis van de werking van Google AdWords
  • Je kunt een AdWords account aanmaken en een campagne live zetten
  • Je verhoogt het aantal bezoekers op jouw website
  • Je kunt een AdWords campagne managen
  • Je leert welke aspecten van campagnemanagement bijdragen aan een optimaal resultaat

Docenten

Docenten

De docenten die de cursus SEA & Web Analytics voor u verzorgen, hebben hun sporen ruimschoots in de praktijk verdiend. Zij hebben doorgaans brede ervaring als online marketing consultant, digital advertister en/of of webanalist. Naast deze ervaring hebben zij ook een goede kennis van wetenschap, modellen en strategieen waardoor zij als geen ander in staat zijn om een brug te slaan tussen strategie en praktijk.


Kosten

Kosten

Uw investering voor deze 1-daagse cursus SEA & Web Analytics bedraagt EUR 495,- (ex BTW). Dit bedrag is inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur. Cateringkosten en eventuele verblijfkosten zijn hierin niet meegenomen. Er zijn mogelijkheden om in meerdere termijnen het deelnamebedrag te voldoen. Informeer naar de mogelijkheden als u hier gebruik van wilt maken. De opleidingskosten zijn overigens aftrekbaar van de belasting. Meer informatie vindt u op de website van de belastingdienst.


Plaats & Data

Locatie en data

Deze cursus gaat drie keer per jaar van start. Colleges vinden in principe om de twee weken plaats aan de HU in Utrecht. In de vakantieperioden zijn er geen colleges. Er vinden per dag twee colleges plaats. Er wordt gestart rond 15.00 uur met het eerste college, het tweede college start om 18.30 uur en duurt tot 21.00 uur.

Bel 030-2270497 voor de eerstvolgende collegedata of mail naar info@inboundmedia.nl. U kunt deze training desgewenst ook incompany boeken voor uw afdeling.


Inschrijven

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze cursus? Meldt u hieronder dan aan door uw