Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Wie zijn wij ?


Inbound Media is een opleidingsinstituut op het gebied van inbound marketing, social media en online leadgeneratie. Wij helpen onze cursisten bij het verkrijgen van nieuwe kennis, kunde en inzichten op deze vakgebieden en dragen hiermee bij aan het verwezenlijken van persoonlijke en/ of bedrijfsmatige doelstellingen van de deelnemers. Onze trainingen en opleidingen worden verzorgd door gekwalificeerde en ervaren docenten en vinden plaats in Utrecht en Amsterdam.


University students in a lecture class.


Faculty & Staff

Binnen Inbound Media zijn onderstaande docenten betrokken. Onze docenten zijn doorgaans actief als: hoogleraar, consultant, doctor en/ of praktijkprofessionals van uiteenlopende bedrijven, multinationals en kennisinstellingen.


suzannedebakkerDr. Suzanne de Bakker (SDB Communicatie) werkt als zelfstandig professional, is content manager bij MarketingTribune.nl/content en platformcontent.nl, blogt voor Marketingfacts, en geeft lezingen over merkloyaliteit, content marketing en customer media. Daarnaast is zij als docent verbonden aan de Master Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Daar verzorgt zij de mastercursus ‘Organisaties op het web’, en begeleidt studenten bij het schrijven van hun masterscriptie.


Lennaert Stuij (Ziggo) is zijn carrière onverwacht gestart bij Libertel, het latere Vodafone, in Maastricht. Het was de tijd van de eerste professionele websites, intranetten en mobiele apps. Na 8 jaar enorme groei besloot Lennaert Vodafone te verlaten; vanaf 2004 heeft hij voor verscheidene Internetbureaus gewerkt, waaronder Satama en Mirabeau. Vanaf 2011 werkt Lennaert als zelfstandig internet professional.


michielMichiel Noij (1978) werkt als content marketeer bij Inbound Media. Inbound Media is een netwerkbureau op het gebied van contentmarketing en online lead generatie. Wij helpen onze klanten bij de realisatie van hun marketingdoelstellingen door inboundconcepten te creëren die daadwerkelijk effect sorteren. Denk hierbij aan de organisatie van webinars, content curatie, inrichting van social media tot aan de bouw van contentplatformen volledig geïntegreerd met de (online) marketingstrategie. 


Rob Punselie (1961) is directeur van ContentKings, bureau voor contentontwerp. Verbeteren van de kwaliteit en effectiviteit van content is sinds 2000 zijn passie en professie. Zijn sleutelwoord is relevantie. Alleen relevante content scoort immers. Rob Punselie helpt organisaties met een contentstrategie naar zinvolle en succesvolle online interacties met klanten. ContentKings, door hem opgericht in 2000, helpt mensen en organisaties aan de juiste informatie bij hun dagelijkse activiteiten. Als “ambassadeur van de gebruiker” werkt ContentKings voor klanten als Tempo Team, Logius en NWO.


harold kipHarold Kip (NUON) I am an advocate of building and maintaining honest and strong business and personal relationships and I have a creative and open view towards added value that produces results on both sides. I am teaching and keeping myself and others up-to-date about the convergence of everyday life, communities and social media. Hopefully this will help others understand what social media is, what it means for organizations and everyday life and what is appropriate and relevant to incorporate into the marketing mix. Specialties:(digital) marketing, community building, business and personal relationships, online & offline integration, social media


tim stiermanTim Stierman werkt sinds 2011 als online consultant bij Liones. Mede door mijn passie voor internet en marketing houd ik mij bij Liones bezig met web analytics, conversie optimalisatie, zoekmachineoptimalisatie (SEO en SEA) en social media strategie. Daarnaast blog ik regelmatig op onze weblog Publishr.nl en Emerce. Verder probeer ik zoveel mogelijk te reizen en voetbal ik in het ambitieuze DSO7 vriendenteam.


jeroen-huynen Jeroen Huynen is een freelancer/ondernemer, bezig met inbound/content marketing, uit het Zuiden van het land (thuisbasis: Maastricht). Sinds 2009 heb ik voor diverse opdrachtgevers gewerkt, eerst als webbouwer, later als adviseur. Afgelopen jaar heb ik een nieuwe samenwerking opgericht waar ik heel enthousiast over ben: InnerCrowd. Huynen zorgt er als inbound marketingspecialist voor dat de kennis in uw organisatie optimaal wordt ingezet om uw doelgroep te bereiken. Hij creëert een heldere contentstrategie en zorgt voor een doelgerichte implementatie.


Marcel-Molenaar-LinkedIn-11Marcel Molenaar is Head of Marketing Solutions voor Linkedin Benelux. Voor Marcel bij Linkedin begon was hij online media directeur voor de Free Media Group. Eerder werkte hij in verschillende functies bij OMG/ Mailmedia, HotSMS (nu BDigital) , IBM en Lycos. Marcel heeft meer dan 15 jaar ervaring in de interactieve industrie met een focus op online marketing. Hij studeerde Marketingcommunicatie aan de universiteit van Nijmegen.


CarliSjn Postma is ondernemer. Ze is eigenaar van The Post, een bureau voor contentcommunicatie. Daarnaast is ze oprichter van Bind Academie; waarmee ze workshops en incompany trainingen op het gebied van strategie, social media en contentcreatie geeft. Ook is Carlijn auteur. Ze is schrijver van het boekje ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010) en ‘Ik.nl’ (2011). Recent is haar nieuwe boek ‘contentmarketing in 60 minuten’ verschenen. Als spreker vindt ze het leuk om mensen te inspireren en hen vooral praktische handvatten te geven waarmee inspiratie direct kan worden omgezet naar concrete toepassingen in de praktijk.


dan verhoevenDan Verhoeven (Brand Webbing). Communicatie is mensenwerk. Het gaat niet over de grootste budgetten, over wie het hardste kan schreeuwen of de duurste en slimste systemen heeft. Het gaat over wie er aan de knoppen zit. BrandWebbing heeft de juiste mensen, de slimste jongetjes en meisjes van de klas, de ervaren prof die met passie aan de projecten werkt. Wij werken vanuit multidisciplinaire teams (Creatie, Media, Design en Tech) aan de strategieën voor onze klanten. Wij willen niet het grootste bureau zijn, of de partij die het hardst van de daken schreeuwt, maar wel het beste en slimste bureau, en daar doen we alles aan.


Heeft u opleidingsadvies nodig of heeft u andere vragen over onze trainingen en opleidingen? Neem dan hier contact op met Inbound Media of vraag hier een terugbelverzoek aan. Wij staan elke dag klaar om uw vragen te beantwoorden.